Węgierski kontakt Comtrustu na wdrożenie SAP

Spółka Comtrust, partner SAP specjalizujący się w rozwiązaniu SAP Contact Center poinformowała o podpisaniu umowy i wdrożeniu SAP w Sole-Mizo, węgierskiej firmie z Grupy Bonafarm. Jest to pierwsze wdrożenie tego rozwiązania na rynku spożywczym w Europie Środkowo-Wschodniej.


 
Projekt wdrożenia SAP dla obsługi klienta w Grupie Bonafarm obejmuje systemy SAP CRM i SAP Contact Center. Umowa została podpisana w połowie 2014 i po 6. miesiącach oba systemy zostały zintegrowane i uruchomione w centrali na Węgrzech. W kolejnych etapach wdrożeniem zostaną objęte pozostałe spółki Grupy w innych krajach. Polski zespół odpowiedzialny jest za część telekomunikacyjną, contact center i integrację z SAP CRM.
Kontrakt został pozyskany w drodze przetargu, do którego stawaliśmy wspólnie z Hostlogic – węgierskim partnerem SAP – powiedział Piotr Pytlakowski, Prezes Comtrust. Jest to kolejny nasz klient na Węgrzech. W 2013 roku wdrożyliśmy SAP Contact Center i zintegrowaliśmy go z SAP CRM w Hungaropharmie – hurtowni farmaceutycznej, a 3 lata temu – w EDV – Węgierskich Wodociągach.
Coraz więcej firm, także w Polsce, decyduje się na oparcie obsługi klienta o dwa systemy SAP – CRM i contact center. Dzięki zintegrowanemu środowisku uzyskują potężne narzędzie, o rozbudowanej funkcjonalności, którego wdrożenie i utrzymanie jest kosztowo bardziej opłacalne niż infrastruktura teleinformatyczna oparta o rozwiązania różnych producentów. Sole-Mizo to węgierska spółka działająca na rynku produktów mleczarskich, które produkowane są w 5. zakładach (4. na Węgrzech i 1. w Serbii). Jej produkty popularne są na Węgrzech oraz w krajach bałkańskich, w szczególności w Kosowie, Bośni, Macedonii i Rumunii. Zatrudnia 700 pracowników.

Źródło: COMTRUST

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top