Elektroniczny obieg dokumentow 2x

Firma Oracle Polska zakończyła się projekt informatyczny o nazwie Data Grid dla Banku Zachodniego WBK. Istotą projektu było stworzenie platformy integracji danych z systemów bankowych w czasie rzeczywistym na potrzeby systemów CRM obsługujących kontakty z klientami.

REKLAMA:
raport erp 2017 kliknij pobierz
 
 
Głównym wykonawcą wdrożenia była firma Advatech, partner Oracle na poziomie Gold, wspierana przez Oracle Consulting Services (OCS) oraz Advanced Customer Services (ACS). System będzie dostarczał zawsze aktualny i kompletny zestaw danych biznesowych, do wykorzystania przez bankowe systemy operacyjne – początkowo aplikacje front-end w oddziałach, w placówkach partnerskich banku oraz bankową infolinię, potem również przez moduły bankowości internetowej i mobilnej.

System Data Grid został zbudowany przy zastosowaniu produktów z rodziny Oracle Fusion Middleware oraz Oracle Data Integration, głównie Oracle Coherence i Oracle GoldenGate. Oprogramowanie Oracle Coherence tworzy zestawy obiektów dostępnych w pamięci RAM, natomiast Oracle GoldenGate odpowiada za masową replikację danych z kluczowych systemów banku zawierających informacje o klientach, w tym z korporacyjnej hurtowni danych. Takie działania umożliwią w pełni wielokanałową obsługę klientów, dając pracownikom Banku pełną i przekrojową informację o relacjach z nimi we wszystkich kanałach.

Zbudowany w Banku Zachodnim WBK system Data Grid, to rozwiązanie niezwykle nowatorskie, oparte na najnowocześniejszych i innowacyjnych technologiach dostępnych obecnie na rynku” – komentuje Małgorzata Zielińska, odpowiedzialna za sprzedaż technologii Oracle do Sektora usług finansowych. „Warunkami powodzenia projektu była także doskonała współpraca ekspertów Oracle OCS i Oracle ACS z partnerem wdrożeniowym oraz zespołem specjalistów Banku Zachodniego WBK, a także elastyczna polityka licencyjna i kompleksowe podejście do zagadnienia, jakie zaprezentowaliśmy naszemu klientowi.
Zdecydowaliśmy się na wdrożenie tak nowatorskiego projektu głównie dla zwiększenia jakości obsługi naszych klientów” – powiedział Patryk Nowakowski, CIO Banku Zachodniego WBK „Wielokanałowość komunikacji z klientem oraz jej personalizacja to sprawdzone metody na osiągniecie celów biznesowych. System Data Grid doskonale integruje w czasie rzeczywistym dane przepływające pomiędzy kluczowymi systemami naszego banku, co umożliwia nam uzyskanie zawsze aktualnej informacji - zarówno na potrzeby operacyjne jak i analityczne.
Źródło: www.oracle.com

PODOBNE


loading...