Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformowała, że Geofabrics Australasia — jedyny w Australii producent geosyntetyków — aktualizuje system do wersji IFS Applications™ 9, aby wykorzystać zalety funkcjonalności zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz innych nowych funkcji.

Comtrust poinformował o wdrożeniu Benemen unified communications i contact center w Provaliance Poland. Benemen ujednolica komunikację w sieciach salonów fryzjerskich Jean Louis David oraz integruje ją z Salesforce CRM.

Infor udostępnił najnowszą wersję systemu Infor Customer Relationship Management (CRM) zawierającego intuicyjny interfejs użytkownika wyposażony w styl Infor SoHo dla zaktualizowanej aplikacji mobilnej. Najnowsza wersja Infor CRM 8.3 wzbogacona w dodatkowe możliwości konfiguracji i integracji oraz dostęp do krytycznych danych klienta w trybie offline zapewnia większy komfort pracy użytkowników. Infor CRM, dzięki pełniejszemu wykorzystaniu informacji dostępnych zarówno w biurze jak i w terenie, umożliwia organizacjom maksymalizację wykorzystania możliwości interakcji w całym cyklu życia klienta.

Comarch znalazł się wśród firm zaproszonych przez firmę badawczą Forrester do uczestnictwa w badaniu „2016 Forrester Wave”. Forrester oceniał dostawców usług za pomocą 40 kryteriów, które można połączyć w trzy szersze kategorie dotyczące aktualnej oferty, strategii i obecności na rynku. Comarch otrzymał najlepsze oceny za zarządzanie lojalnością, strukturę cenową oraz typowy rozmiar projektu. W dwóch ostatnich przypadkach była to zarazem maksymalna punktacja.

Firma Oracle poinformowała o wynikach badania pt. „The Era I Enterprise: Ready for Anything” (Przedsiębiorstwo w epoce personalizacji: gotowi na wszystko), które objęło 300 dyrektorów firm z 10 różnych branż. Miało ono na celu określenie, w jakim stopniu przedsiębiorstwa są przygotowane do spełniania indywidualnych oczekiwań klientów - w dziedzinie przeprowadzania transakcji, komunikacji, pracy czy rozrywki.

Scandinavian Airlines System (SAS), największy przewoźnik w krajach skandynawskich, wybrał system Comarch Loyalty Management w celu wzbogacenia programów lojalnościowych "EuroBonus" i "SAS Credits". Projekt polega na wdrożeniu kilku modułów oferowanych przez Comarch: Comarch Loyalty Management - jako główny mechanizm zarządzania i administracji programów lojalnościowych, Comarch Customer Engagement oraz Comarch Smart Analytics.

Linie lotnicze Scandinavian Airlines (SAS), największy przewoźnik w krajach skandynawskich, postawiły na rozwiązanie Comarch ECM Customer Care. To innowacyjny system rozwijany przez polskiego producenta i dostawcę usług oraz rozwiązań z branży IT, który pozwala zadbać o obsługę komunikacji i korespondencji z klientem końcowym. Wraz z wdrożeniem Customer Care, SAS będzie w stanie sprawnie rozwiązywać wszelkie kwestie związane z reklamacjami klientów, zapewniając im profesjonalną obsługę.

W marcu br., firma IT.integro poszerzyła swoją ofertę o kolejne rozwiązanie dla biznesu – Microsoft Dynamics CRM. Decyzja o wprowadzeniu do sprzedaży CRM wiąże się z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami. Dodatkowo, wiąże się ze strategią promowaną przez Microsoft o nazwie One Microsoft.

Sklepy tradycyjne mogą dostosować działania, by budować lojalność młodszego pokolenia nabywców (pokolenie Y), którego siła nabywcza w skali globu to już trylion dolarów. Nowe badanie oczekiwań konsumentów robiących zakupy w sieci i sklepach tradycyjnych przynosi inspiracje dla handlu.

Infovide-Matrix i Energa podpisały porozumienie określające finalne warunki zakończenia współpracy przy realizacji umowy przy projekcie budowy i wdrożenia Systemu Obsługi Sprzedaży obejmującego system bilingowy i system CRM w Grupie Kapitałowej ENERGA.

loading...